18/11 Vidbränt

I GP i dag stod det att bloggning har orsakat utbrändhet hos flera bloggare. Det är ju inte kul och jag började tänka efter om jag var på väg åt det hållet också. Det gäller att sluta i tid innan det tar sig ordentligt. Tyckte i morse att jag luktade lite vidbränt. En varningssignal?

Det stod i samma artikel att om man skall blogga skall man göra det ordentligt. Inte hålla på och fjanta med 3-4 inlägg i veckan utan minst ett varje dag. Annars kan man lika gärna lägga av.

Det var ord och inga visor. Det blir till att ägna den kommande helgen till reflektion om meningen med bloggen.

Kommentarer
Postat av: karin

Ingalill - man skall inte tro allt som står i tidningarna! Vi behöver din blogg som piggar upp vardagen, så att inte vi icke-bloggare blir vidbrända.

2008-11-18 @ 16:52:11
Postat av: Christina

Har du varit inne på den sidan som finns där det står hur mycket ens egen blogg är värd i pengar? Carl Bildts låg på drygt 2,5 miljoner...

Och min på 614:- Man kan bli stessad för mindre...

Trevlig kväll=)

2008-11-18 @ 17:20:32
URL: http://www.hemsida.net/christina/
Postat av: Ingalill

Då är väl min blogg värd ca 3.50!

Och Karin, vi blir kanske bara lite svedda i kanterna och det får vi stå ut med.

2008-11-18 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0