13/10 Anamnes typ


Nu har vi träffats här på nätet, du och jag, i några månader. Det är på sin plats att jag presenterar mig lite mer ingående.

               
Jag...
         ...är född och uppvuxen i Göteborg.
         ...har en syster som är fyra år yngre än jag.
         ...gifte mig med maken 1973*.
         ...gick ut Lärarhögskolan  1974.
Vi...     
          ...fick en dotter 1975
          ...och en son 1981.
          ...köpte en sommarstuga på Hönö 1987.
          ...fick ett barnbarn 1997.
          ...flyttade till Hönö permanent 2002.                                                        
Jag...

           ...började jobba på Öckerö 2006.
           ...började blogga i juli 2008.


* Återkommer i ett separat inlägg om detta.
     

                  Göteborg                                            Hönö

Mer än så här blir det inte. Längre fram, när vi känner varandra än bättre, kanske jag öppnar mig ytterligare. Vi får se hur relationen utvecklar sig.   


Kommentarer
Postat av: Marie

Jaha Lillinga, när man ser bilderna så kan man ju förstå varför det kom sig så att du lämnade storstaden och blev "öbo".

Det finns många fler som gjort samma resa som jag förstår det.

Kram

2008-10-13 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0