14/9 Karlstad

Kära trogna läsare!

Jag åker till Karlstad på tisdag och då hinner jag inte med utsvävningar som att blogga. Det är mycket nu! Men jag är säker på att jag får uppleva många intressanta saker där,  vänta bara  och se. Studentlivet i Karlstad verkar vara livligt med nollning, många fester och annat roligt så jag kommer att vara fullt upptagen och ha mycket att rapportera. Skulle det visa sig att underhållningen på universitetet inte håller måttet har jag ju hotellrummet. Underhållningen där kan ju ha utökats med en hängmattesäng och det är en höjdare. Jag hoppas på det!

                                                                            


Var inte otrogna nu med att gå över till en annan blogg medan jag är bortrest. I motgången prövas vännen och jag litar på att ni kan vara ståndaktiga. Läs en bra bok, umgås med era vänner, baka sjutton kålpuddingar och frys in  eller läs om inläggen i bloggen från början. Jag är snart tillbaka.

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Marie

Lugn bara Lillinga!!

Ja kommer att bli dig trogen så mycket det bara går. Det är ju bra att man får veta innan att du inte kommer ha tid att informera oss/underhålla oss på ett tag. Annars kan man ju tro att du gjort vad du skrev tidigare..........Ja liftat till Knäred utan vidare. Hur skulle vi då förhålla oss till att inget finns att läsa??? Ha det så jättebra med studentlivet och nollningen. Var rädd om dig. Välkommen tillbaka om någr dagar.

Marie

2008-09-14 @ 21:02:45
Postat av: Ingalill

Det var trösterika ord. Tack.

2008-09-15 @ 14:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0