17/9 Rapport från ett hotellrum

Rummet var en besvikelse! Ingen underhållning över huvud taget, det var mycket bra underhållet. Lampan fungerade, duschstrålarna gick åt rätt håll och spolknappen satt där den skulle.  Lagom varmt var det också.  Det enda som kunde uppväga detta till en liten del var att frjärrkontrollen inte fungerade men det var roligt bara en mycket kort stund. Jag fick en ny när jag var på väg ut för att äta och stoppade den i handväskan. När jag hade ätit skulle jag se om någon hade ringt. Fick naturligtvis upp fjärrkontrollen i stället för telefonen. De andra gästerna pekade finger åt mig men jag zappade bort dem och har de inte kommit tillbaka än vet jag inte var de är.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fantastiskt Ingalill, äntligen har du hittat det absolut ultimata i fjärrkontrolls väg!! Kan du försöka att smuggla med den hem för jag menar, hur många gånger skulle man inte behöva en "slik" manick att bara zappa bort omgivningen ibland. Underbart...ser fram emot att du kontaktar mig när du är hemma på "bästkusten" igen, jag bara måste ha den!!! Fjärrkontrollen alltså...

Lisa

2008-09-17 @ 21:46:03
Postat av: Marie

Hahahahaha Tack lillinga för detta mycket goda skratt.

Välkommen tilbaka till verkligheten på Öckeöarna.

2008-09-17 @ 21:51:44
Postat av: Ingalill

Ni är så underbara som läser och kommenterar!

Tricket med fjärrkontrollen hittade jag på, det hände inte på riktigt.

2008-09-18 @ 07:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0