8/9 En dag i mitt liv. Kapitel 2

God morgon! alla gulliga läsare.

I morse s l ä p a d e jag mig ur sängen vid sex tiden, man är ju tvungen att jobba, hahaha. Lilla gubben går hemifrån redan klockan halv sex, stackarn, så lilla jag fick äta frukost  alldeles ensam. Snyft, men vi ses ju i ftermiddag igen,

Thumbnail
(Min outfit vid tillfället.) 

gubben och jag. Då ska jag laga en uuuunderbar romantisk middag.

Vad gjorde lilla jag sen då? Jag tog på mig mina svarta jeans från Klädraset i Orsa. 119 spänn gav jag för dem förra hösten. De är fortfarande skit snygga. Sedan tog jag en av lilla gubbens vita skjortor (nu blir han nog lite putt, hahaha) och så en väst i jeans tyg. Visste först inte om jag vågade ha jeans väst eftersom jag har läst att det är bruna västar i tyg som gäller. Jag bestämde mig för att strunta i det, jag orkade inte bry mig.

Hej då så länge, alla mina pussgurkor.

Kommentarer
Postat av: ingemo

Gissa om jag fick mitt livs chock när jag satte mig ner för att läsa din senaste blogg. Jag var helt övertygad om att du drabbats av en tillfällig sinnesförvirring eller ännu värre ett totalt hjärnsläpp. "Hur kan HON sjunka så lågt", tänkte jag. Det är inte möjligt! Inte Lillinga. Har hon ingen självkritik längre? Vad ska jag säga när vi träffas nästa gång? Ska jag låtsas som inget...? Alla dessa tankar hann virvla genom mitt huvud innan jag upptäckte ditt tidigare inlägg med hela förklaringen. Snälla Lillinga, utsätt oss inte för mer! Det räcker nu. Återgå till din normala bloggstil. Utsätt oss icke för mer abstinens!

2008-09-08 @ 09:04:14
Postat av: Ulla Karlsson

Instämmer med föregående inlägg. Snälla Lillinga gå tillbaka till din ordinarie bloggstil./Ulla

2008-09-08 @ 09:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0