24/9 Celluliter norröver

                                                                                        

Stod framför spegeln i morse och gjorde mitt bästa för att se presentabel ut. Tog lite färg på ögonbrynen och upptäckte en grop mitt i svängen vid det högra. Cellulit vid ögonbrynet! Det måste vara en världssensation! De brukar hålla till på låren och ändan. Min rumpa är lång, vilket ni fått full information om i ett tidigare inlägg, men den har historiskt sett  dragit sig enbart nedåt med hjälp av tyngdlagen. Nu verkar det som om den expanderar både åt norr och söder. Jag kan snart vara huvudattraktion på en cirkus.

"Kom och se världens högst belägna cellulit!  Eventuellt även världens längst utdragna ändalykt!  Bedöm själva!"

 Det finns säkert en och annan krona att tjäna där. För att inte tala om berömmelsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0