8/9 En dag i mitt liv. Kapitel 4.

När jag kom hem lagade jag en romatisk middag till lilla gubben och mig. Jag köpte två pizzor på Pizzerian och dukade fint med de nya tallrikarna vi köpte på IKEA förra veckan. Bettan på tredje våningen har likadana och de är  såååå snygga. Lilla gubben diskade sedan, han är bara så go. Jeanette och Lennart fick smaka lite också, hahaha.

 
På kvällen  tog vi en promenad. Jag hade en svart jacka med neon gröna reflexer i form av  grodor på ryggen. Den köpte jag på rea i vintras för 90 spänn. Jättehäftig! Sen så hade jag  kjolen på mig som jag köpte på nätet av "Bloggblondie". Hon hade bara använt den trettiofyra gånger och jag gav 49.50 för den. Helt underbar! Det tyckte lilla gubben också. Jag hade köpte lite till honom också så att han skulle känna sig fin bredvid mig. Först och främst orange kalsonger från GeKå:s med ljus blåa älgar på. De syns visserligen inte när vi är ute men man ska vara fin under. En svart skjorta med lila och gula kvadrater var hur snyggt som helst. Den hade Bert Karlsson haft men lämnat in till Myrorna, kostade bara 2.50. Det är så kul att vara ute, det är så många som tittar på oss. Jättehäftigt!

Sedan satte vi oss i soffan och softade och slötittade på en film. Lilla gubben läste en motortidning och jag hade köpt den nya Hänt. Vi hade det jättemysigt. Han e så go, lilla gubben. När vi blev trötta la vi oss och fortsatte att titta på filmen i sängarna. Vi åt varsin stor portion glass med grädde och chokladsås till efterrätt. Lilla gubben spillde förstås glass på lakanet men det gjorde inget, alla kan göra fel ibland.
Är det någon som är sugen på lite nya kläder? Nu rensar jag  i garderoben. En kappa från förra hösten för 350 kr, en jeansväst, bara 120 kr.
Dessutom ett par shorts från i somras bara 20 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0