8/9 En dag i mitt liv. Kapitel 3

Jag hann sitta en stund vid datorn innan det var dags att gå till jobbet. Jag kollade på skinn jackor och  la en beställning på en tuff mc-jacka. Har länge funderat på att skaffa en och denna tyckte jag var extra ball. Beställde den i XS för jag vill att den sitter tajt. Den är sjukt läcker!                       




När jag kom till jobbet hade Soffi redan kommit. Hon var helt slut, hade varit och partajat till tre i natt med Betty, Snuffe, Kricke och Herman.  Hon såg rätt sliten ut men det sa jag inte. Hon hade tagit på sig sin näst bästa klänning, den senapsgula med vattenmeloner. Hon var hur cool som  helst i den. Fast sliten som sagt.

På lunchen gick vi och shoppade lite grejor, det är ju höst och vi saknar massor med kläder. Jag tittade på en urfräck kappa på H&M för 499. Jag har visserligen en som jag köpte förra året, men denna var så snygg. Jag måste bara ha den.  Blev på ett himla bra humör. Soffi däremot trasslade in sig i tre olika sjalar, kunde inte bestämma vilken hon ville ha. Valde en i ljuslila till slut. Ful som stryk enligt min mening men... Jag kollade in västar på Lindex och hittade en helt underbart härlig mörkbrun med guldknappar. Helt störtskön alltså! Bara 329  kr!

Tillbaka på jobbet var det någon som undrade vem som tillåtit mig  att skriva så mycket skit på bloggen. Jag blev helt paff, jag bara blev helt stum alltså. Vem kan tycka så om lilla mig? Lever vi inte i ett fritt land? Hela eftermiddagen var
förstörd. Jag bara längtade hem till lilla gubben.

Kommentarer
Postat av: Ulla Karlsson

När jag läser detta så slår det mig att man ska aldrig försöka efterlikna någon annan.Eller vara den man inte är Det blir bara fel. Så tyvärr kära Lillinga. Jag kan bara säga så här .Din blogg har sett bättre dagar.Ser fram emot fler kommentarer från din trogna läsekrets. /Ulla

2008-09-08 @ 15:57:06
Postat av: Marie

MEN !!!!

Snälla lilla "pussgurkan" Har du helt spårat ur???!!!

Vad är detta??? Nu har du gjort några riktiga tavlor här på bloggen.

Här har man vant sig vid trevliga, spännande och genomtänkta bloggar. Ja DOM har varit mycket bra och underhållande.

MEN ......... vad har hänt? Har du ramlat i trappan eller halkat på någon av mössen?? Har "han du bor ihop med" hällt något i din mat i smyg????

Snälla Lillinga så här kan du ju bara inte fortsätta. Tillbaka till verkligheten, rynkor nässisärer, lamppinsetter, sminkkrämer, instrument och sånt. "En trogen läsare av Lillingas bloggar".

2008-09-08 @ 16:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0