7/9 En dag i mitt liv. Kapitel 1

Efter att  ha varit fokuserad enbart på att producera egna bloggar har jag nu  börjat att läsa andras. Det  är en upplevelse!  Nu ska jag blogga som de flesta andra gör.

Hej mina kära, gulliga  läsare.

Jag är en ganska pigg 57-årig tjej som lever med en man som jag kallar "lilla gubben" i bloggen. Vi bor i ett hus med våra två dansmöss, Jeanette och Lennart. De är mina ääälsklingar! Efter lilla gubben förstås, hihihi.

Jag har fått klagomål på att jag inte uppdaterar min blogg. Jag ska skärpa mig. Jag vet ju att ni är sååå intresserade av vad lilla jag tänker och gör på dagarna. Jag fattar inte, det var 23487 stycken som läste den senaste som handlade om mina nya tennis sockar


som jag köpte på Åhlens. Det är skitkul ju! Men jag måste ägna mig åt lilla gubben, Jeanette och Lennart också, de tar faktiskt en del tid.

Lennart                                                              Jeanette
                                          

Nu får ni vänta tills i morgon bitti innan nästa inlägg kommer. Håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0