11/4 Fortsättning

Jag är lite efter i rapporteringen eftersom vi hade problem med Internetanslutningen när vi kom hit. Sedan igår fungerar det emellertid utmärkt på men jag har svårt att hinna skriva. Vi sitter ju inte precis inne på rummet och ugglar.

I går åt vi frukost på ett "bagelställe". Jag beställde en med low calorie creme cheese. Den klicken som lades på bageln var lika stor som innehållet i en stor ask med Philadelphiaost. Men den var low calorie!
 Frukostvy

Resten av dagen ägnades åt att fotvandra kors och tvärs över Manhattan. Vi gick in och ut i affärer och var inne på Modern Museum of Art. Allt detta gående resulterade i kraftig värk i vader och fötter. Hos oss båda.

I dag har det regnat från morgonen fram till femtiden på eftermiddagen. Detta har inte hindrat vårt trampande gata upp och ner. Vi har varit på två konstmuséer, Frick's Collection och Whitney Museum. Utanför Frick's blommade denna magnifika magnolia.



Det tar väldigt lång tid att lägga in bilder i texten sånu har jag tröttnat. Fortsättning följer efter hemkonsten på måndag.

Kommentarer
Postat av: anna-stina

Har du tagit fram syster skorna än? Det verkar som du skulle haft användning för dem i Amerikat.

2009-04-14 @ 19:24:06
Postat av: Ingalill

Så du minns det...men jag väntar i det längsta även om behovet finns. Ska man vara fin får man lida pin.

2009-04-15 @ 07:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0