20/4 Frukost

Nu har jag precis kommit tillbaka till rummet efter en god och närande hotellfrukost. Det var lugnt och skönt eftersom den anonyme inte var där, jag var alltså mol allena. Men i morgon blir det nog trängsel kring kaffet för  i dag   är hotellet fullbokat.

I går när jag var ute var det riktigt kallt, nordanvinden svepte över ön men solen sken. I dag skall det vara ett par grader varmare vilket mottages med tacksamhet. Jag har inte planerat något särskilt att göra mer än att titta i butiker och promenera och bara koppla av. Muséer är ju stängda på måndagar vilket de för övrigt  verkar vara över hela jordklotet. I går gick jag runt en tredjedel av muren och betar väl av en del till i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0