22/4 Tillbaka

Nu är jag hemma, hel och hållen, efter min minisemester med konferensinslag. Resan gick bra och jag fick uppleva något för första gången. Mitt namn ropades ut i högtalarna på Bromma flygplats, de ville att jag skulle komma till gaten. Jag gjorde så gott jag kunde men tiden var knapp. Vi var fem minuter sena från Visby och jag var tvungen att checka in väskan igen, det kunde de inte fixa i Visby. Så först fick jag vänta på den, springa iväg till incheckningen och sedan stå i kö till säkerhetskontrollen. Jag sprang fram till planet med skärpet i näven. Jag hade inte ens hunnit gå på toaletten, vilket jag hade  planerat att göra. Så kan det bli ibland.

Måste visa en bild från toaletten på konferenscentret. När någon gick in i ett bås tändes en kulört lampa i taket och den gjorde så att toadörren lyste i en pastellfärg. Otroligt snyggt och häftigt.
                        

Kommentarer
Postat av: Assistenten

Vi skulle ha sånt på toan i skolan. Tänk så stämningsfullt. Kanska man inte skulle se att det är lite solkigt och skräpigt då och då.

2009-05-11 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0