6/2 Langfredag

I fredags morse lamnade jag hemmet for att ta mig till Salt Lake City, Utah, USA. Jag har en moster och tva kusiner dar och tyckte att det var pa tiden att jag fick se hur de har det.

Jag flog forst till London. Dar blev det problem. Det har ju snoat en del dar och varit kallt dessutom sa trappstegen pa den mobila trappan upp till planet var hal. Pa grund av risken att nagon skulle halka pa sin vag upp fick vi ideliga meddelanden i hogtalarna att trappan fortfarande inte var gangbar och vi maste vanta. Det tog 45 minuter innan vi fick ga ombord. Hur svart kan det vara att fa bort halka fran staltrappor? 

Detta medforde att planet kom sent till San Francisco vilket i sin tur medforde att jag missade planet till Las Vegas. Det i sin tur innebar att jag skulle missa den sista anslutningen till Salt Lake City. Efter mycket svettande och koande fick jag biljetten ombokad och kunde aka direkt till SLC i stallet och jag kom dessutom dit den tid som var sagd fran borjan. Allt ordnade sig till det basta.

Efter en natts somn, fredagen blev av naturliga skal valdigt lang utan nagon natt, vaknade jag upp pigg och nyter.

Fortsattning foljer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0