7/2 Vaska saknas

Vadret ar fint, sol,  bla himmel och ca 7 grader. Det ligger sno i tradgardarna men inget pa gatorna.

Min vaska ar pa irrvagar. Den reste till Las Vegas samtidigt som jag var pa vag till Salt Lake City. Sadant hander ibland och det kan jag fosta. Men jag har blivit lovad att den skulle komma i dag fore 20.30 och nu ar klockan 21.10. Trist ar det, har bara det jag gar och star i.

I dag har jag varit i Park City, en tjusig skidort med flotta hus, atit lunch med kusinen Monica, mostern Inga-Lill och kusinen Lennart och hans fru. Lennart har jag inte sett sedan 1957 sa det var pa tiden att det hande.

Efter en biltur genom stan har vi tillbringat resten av dagen hemma. Nu skall jag ga och lagga mig. Ar lite trott efter resan men inte sa mycket som jag hade forestallt mig. Monica stannar uppe lange sa hon far ta emot vaskan nar den kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0