22/3 Nyss läst

På första sidan i ett månadsmagasin kunde jag läsa: "TREND. MOGEN PUMA SÖKER...NU VILL VI HA YNGRE MÄN." Jag säger då det. Skall vi lämna den gamle  till återvinningen  och sedan leta efter en modernare, mer uppdaterad karl? Jag är tveksam. En helt ny och oanvänd  är ett mycket osäkert kort, ingen har prövat och testat honom. Det är en chansning helt enkelt. Tacka vet jag de gamla rynkiga och skalliga och väl använda, då vet man vad man får - och har!

               
         Han            eller                  han?


"KÄRA NÅN! HUR SKA JAG ANVÄNDA DETTA NYA" ? frågar någon i en artikel i samma magasin. Nej, det handlar inte om teknik utan om skönhetsmedel. Det finns så mycket nya och undergörande produkter att vi som är 50+ inte förväntas ha  möjlighet att hitta rätt kräm till rätt rynka vid rätt tillfälle under dygnet.  Vad är det för fel på Nivea? 


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0