4/2 Huvudet på spiken

Det annonseras om spikmattor och man kan läsa om de positiva effekterna av att ligga på sådana.  I går såg jag dylika i hälsokostbutiken. Det låter ont men jag tror nog att det kan ha sin poäng att ligga på en sådan. Jag överväger att köpa en
eftersom jag har en dragning åt självplågerihållet.
      

Den spikmatta som jag såg i går kostar ca 700 kr. Det var dyrt och dessutom såg den ganska mesig och beskedlig ut. Ska det va', ska det va' ordentligt! Händig som jag är började jag att  fundera på om jag skulle kunna tillverka en själv. Det kan väl inte vara så svårt. Jag tänker att jag slår i spikar i en träskiva. Om jag börjar med en spik, ligger på den några gånger  och sedan ökar antalet efter hand kommer det nog att fungera perfekt.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Dom gör inte alls så ont, jag ligger på min så ofta jag kan och det blir bara skönare och skönare, somnar i stort sett alltid :) Så självplågeri är nog det minsta det är då det mer är skönt!

2009-02-04 @ 19:49:17
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Ingalill

Tack för fakta i fallet. Jag testar spiken i brädan i stället.

2009-02-04 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0