19/7 Dödläge

I fredags var jag på vårdcentralen. Denna dag började med ett nytt besök då jag reklamerade fredagens behandling eftersom tillståndet hade förvärrats. Vad hjälpte det? Inte fick jag några pengar tillbaka utan tvärtom. Dessutom ett nytt recept på en annan antibiotika att prova. Jag lider av något som doktorn inte vet vad det är. Jag vet  inte heller så det är dödläge vad gäller diagnosen. Men prognosen är antagligen god. Hjälper inte den nya medicinen finns det oändligt många sorter att prova och då har jag  tillfrisknat - eller avlidit, sånt händer. Jag hoppas på det första men kan leva med att dö också. Fast helst inte på semestern. Den som lever får se.
                                   
                                                          Detta är en arrangerad bild.


Kommentarer
Postat av: Marie

Men kära Lillinga!!

Vad har nu hänt?? Hoppas verkligen bara det är diagnosen som är riktigt dälig. Krya på dig! Ja det finns massor av piller på apoteket som doktorerna kan namnet på. Testa på och simma lugnt ....... nej för resten du är ju inte så pigg på simmandet. Men du tröts allt håll näsan över vattenytan då da. HiHi

2009-07-20 @ 20:34:34
Postat av: Ingalill

Jag har inte bara näsan utan hela kroppen över vattenytan så det är lugnt.

2009-07-20 @ 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0