29/7 Vårdcentralen

                                       


I dag fick jag söka akut på Vårdcentralen - igen! Gör inte annat verkar det. Har ont i det ena knät men det är inget ovanligt, det kommer och går och har så gjort i tjufgofem års tid. Men på lördag åker jag bort några dagar och då behöver jag ha båda knäna i toppform eftersom jag vill kunna promenera.

Det märkliga var att i dag började jag få ont i det andra knät också och det tyckte doktorn var underligt. Det tycker inte jag eftersom jag har två och de är ganska lika varandra. Fast han vet förstås bäst. Men ännu märkligare var att jag hade mindre ont när jag gick hem igen. Det kanske räcker att jag närmar mig en sjukvårdsinrättning så blir jag kurerad. Skall testa det seriöst nästa gång jag har behov av vård. Det är pengar att tjäna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0