2/7 Smal men lång

Nästa vecka åker maken och jag till Skåne för lite luft- och miljöombyte. I mitt sökande efter hotell hittade jag denna beskrivning av ett rum: 

                                          

                   Grandlit rum med havsutsikt, säng 14 cm bred, 1895,-

Grandlit som är 14 cm är originellt, för 1895 kr dessutom.  Grand kanske står för att sängen är smal men exeptionellt hög eller lång.  Hotellet  erbjöd "Romantikpaket" och rummet borde i rimlighetens namn ingå i det. Annars kan de marknadsföra det som "Motionspaketet", "Innovationspaketet" eller "Sömnlös i Mölle-paketet". I det sistnämnda skulle hotellet kunna erbjuda "Synden i Mölle"  som gratis tillägg. Det lär ha funnits en sådan -  kanske lever den än.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Synden i Mölle tycker jag du ska stå för!Hoppas du fixar romantiken i en säng på 14cm. Det ska vara du till sådant./Ulla

Ps trevlig resa!ds

2009-07-03 @ 11:01:39
Postat av: Ingalill

Grejen är den att vi ska inte bo i Mölle så de får vara utan synd. Vi ska åt Kristianstadhållet. Hoppas att sängen är bredare där, jag är nog inte bra på romantik på 14 cm. Det blir nog mer akrobatik...

2009-07-03 @ 12:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0