29/7 Du är utvald

Grattis!


Du är vår 999.999 besökare!

Du blev kl. 21.19.21 utvald som en

möjlig vinnare av en ny LCD-TV.


Om du är utvald, gå vidare här:

www.utvald-vinnare.se


Detta  meddelande fick jag när jag skulle logga in på bloggen i går. Jag har en mycket skeptisk inställning till dylika erbjudanden så jag klickade inte på länken men  förundrades över formuleringen. "Du blev utvald..." står det först, sedan  "Om du är utvald..." 

Döm om min förvåning när jag, en timma senare, skulle logga in igen fick samma meddelande. Det var bara tiden som var ändrad. Inte nog med det, det hände i morse också. Jag blev eventuellt utvald vid tre olika tidpunkter.  Det känns speciellt.

Vad trött jag blir.

Tänk om jag hade vunnit en sådan här ful...

Se hela bilden
 


Kommentarer
Postat av: stellan

Hej!

Jag har också fått detta. Har anmält det till "Hotmail". Är det seriöst är det ju bra.



Jag öppnade sidan för att kolla. Då kom det upp tre erbjudanden om diverse reklam mm. När jag skulle gå vidare, utan att kryssa i något av alternativen, kom samma sida tillbaka. Det gick inte att gå vidare.



Skickade också en förfrågan till [email protected] eftersom jag fick mail av henne där det i "ämnet stod att jag vunnit 50 Euro. Detta mail öppnade jag inte.



Troligtvis är det fejk.

2009-08-13 @ 06:22:56
Postat av: Ingalill

Det är svårt att ta det på allvar.

2009-08-13 @ 16:15:44
Postat av: Marcus

Jag har också fått det precis nyss, får man sånt där vågar man ju inte klicka på någon länk

2009-08-19 @ 16:23:54
Postat av: Cecilia

Blev också utvald vinnare idag när jag var ute och kollade youtube. Men ville inte öppna det. Googlade i stället på vald-vinnare.se och hittade den här sidan. Tack! Nu vet jag att det var en bluff. Och jag behöver inte klicka på länken heller. Man vet ju aldrig vad som fastnar...

2009-08-20 @ 16:44:28
Postat av: josef

tjena ja fick det nyss också och googlade för att kolla om någon vunnit eller om dom säger att det är gratis och efter en månad måste man betala massa .. men när ja googla kom den här sidan upp och om vi alla tre hade varit utvalda vinnare så tror ja inte att vi alla skulle vara så skeptiska plus att det här är faktisk andra gången jag har fått ett sånt här mejl hur stor e chansen att jag skulle bli utvald två gånger :P

2009-12-08 @ 11:48:04
Postat av: [email protected]



Just det! Hur seriöst är detta?



Tryggve

--

2010-02-01 @ 15:12:42
Postat av: Ingalill

Enligt min uppfattning inte alls.

2010-02-01 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0