9/6 Rätta mig om jag har fel.

Att vi har olika uppfattningar om vad som är snyggt och klädsamt  är självklart men detta får jag inte ihop. Dessa klänningar hittade jag på nelly.com   De tre översta under rubriken "vardagsklänningar". 
 Only - Fresh Amok Tank TopVila - Flofo DressFrench Connection - Arthy Stripe Dress
De tre här nedan fanns under fliken "festklänningar". Bortsett från att den första ser ut som ett nattlinne jag ägt en gång på sextiotalet förstår jag inte skillnaden här. Om jag skulle ta på mig en av "vardagsklänningarna" och gå till jobbet i den skulle det väcka uppmärksamhet, det kan jag lova. Av många olika anledningar.  Jag förstår antagligen inte vidden av vad vardag kan innebära för olika  personer. Jag trodde att min vardag var ganska allmänt förekommande men kan ha fel. Vad har man för jobb när man tar på sig en av de tre översta en onsdag morgon?
Rare Fashion - Mist DressQuontum - Polo Cup Mini DressLipsy - Net Corset Dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0