24/6 Helt natruligt

Jag figurerar ibland på Facebook. Där finns det annonser av många olika slag. En del är roligare än andra. Här är några smakprov.

Bli gratis rynkfri
Bli vacker som i din ungdom! Prova ett gratistest i 30 dagar värt 429 kr.

Alla var inte vackra i sin ungdom. Rynkfria, men inte vackra. Det kan bli ett problem för reklammakaren.
Kvinnan på bilden skulle sannerligen behöva något uppmuntrande och jag antar att det är rynkornas fel att hon ser ut som om hon är fullständigt  galen. Blir hon glad och nyter av att bli rynkfri är det gott och väl.  Annars tror jag att någon slags terapi skulle hjälpa. Eller en rolig bok!



Nytt bantningspiller.
Banbrytande forskning i Norge ger nytt bantningspiller med betydande viktnedgång. Få ett gratis provpaket till ett värde av 885 kr. 

Det var ett stort piller, det verkar opraktiskt. Annars har väl inte Norge det bästa rykte när det gäller bantningspiller. Men är forskningen banbrytande så är den. Jag skulle inte våga ta pillren, trots betydande viktnedgång och att de är gratis. Det luktar skumt lång väg.

Hårborttagning Forever Hair Removal Förhindrar nytt hår att växa ut! Helt natruligt, kliniskt testad, garanterat resultat! Testa nu! bara 499 kr.

När en annons har stavfel/skrivfel ska man dra öronen åt sig. Vad är det för klåpare som inte ens kan skriva rätt i sin reklamkampanj? Jag skulle gärna vilja se hur nytt hår förhindras att växa ut. Helt natruligt dessutom. Jag trodde att det naturliga var att det växer hår på benen, men vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0