16/9 Posten ut - Systemet in

Jaha, då var det dags igen. Tänkte att det är bättre att börja skriva även om jag inte vet om vad. I går fick jag ju till lite om skatan så...

Jag har jobbat. Ätit blodpudding i bamba - en av favoriterna faktiskt. På hemvägen var jag inne på Posten. Jag var osäker på om Posten över huvud taget hade någon verksamhet kvar, det skall bli Systembolag i den lokalen, men det visade sig att det hade de. Jag frågade den postanställda hur länge man kunde förvänta sig att hon dök upp i luckan i stället för en systembolagsanställd men det hade hon ingen aaaaning om. Trist, det är en sådan där sak som är bra att veta. Men det är inte så svårt att se skillnad på ett frimärke och en sjuttiofemma som man tror.

Nä, mer blev det inte men det är gott så tycker jag. Det verkar som jag kommit ur den värsta svackan.

                              
                                              Tyckte att det behövdes en bild.


Kommentarer
Postat av: söstera

Tur att du har kommit igång igen.Vi måste ha en daglig dos (nästan)av ditten o datten.

2009-09-16 @ 19:45:18
Postat av: Ingalill

Okej då.

2009-09-16 @ 20:22:52
Postat av: Nattis

Med tanke på att vi har Statoil med bästa öppettider så behövs det ingen post på Ö-ö. Trodde ärligt också att de hade uphört förlänge sedan



Sista kommunen i Sverige som INTE har ett systembolag är vi!

2009-09-17 @ 02:21:48
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Loffe

Ser man inte skillnaden så kan det väl inte bero på att man köpt för många frimärken? Kanske dags att byta de illegala försäljningsställena för sprit mot dito för frimärken!?

2009-09-17 @ 11:21:37
Postat av: Ingalill

Du är så klarsynt!

2009-09-17 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0