20/9 Vi stannade med lukten

Maken har stuckit och lämnat mig i sticket. Jag roar mig med att läsa gästers recensioner av hotell där han befinner sig. 

Nummer 1:
Tillgång till eluttag för att ladda en mobil mer problem utanför den enda toaletten i hög platser. TV, kylskåp, luftkonditionering, elektrisk fläkt och behovet av att vara tillsammans, och困RIMASHITA冷ENAKU eller rent vatten i kylen så det togs bort och strömmen ut. Men jag känner att hur det går med priset.

Nummer 2:
Rummet jag fick var löjligt liten, med två enkelsängar fastnat sida vid sida med ca 10cm mellan! Med detta sagt, för turister som vill komma ut och om den i Delhi är det en fungerande hemmamarknad.

Nummer 3:
Vi var första visat att ett rum utan fönster där vi avvisas. Vi har ett rum med fönster, men tyvärr med fönstret kom en irriterande lukt av mat. Våra rum måste ha varit placerad strax ovanför hotell eller någon annans kök. Klagar på lukt vi återigen erbjuds fönstret mindre rum så vi stannade med lukten. Frukosten var mycket bra och personalen på breakfast very friendly.

Vad säger man? Skaffa en översättare på två ben kanske.




Kommentarer
Postat av: Nattis

Jösses, ja det luktar inte mat det luktar google translator lång väg. Svårare att förstå den översatta svenska än engelska!

2009-09-22 @ 18:24:51
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Ingalill

Ja, men roligt är det!

2009-09-22 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0