28/9 Tibet och Paris

Ja, jag vet, jag skrev Tibet i stället för Nepal på inlägget om kransen av tagetes. Jag skulle bara kolla om ni hängde med... I dag först kom det en kommentar om det så det var inte mycket att hänga i granen - eller kransen. 
 
        Paris
Jag tror att det är fler som är desorienterade. Maken har annonserat sin hemkomst till morgondagen, både skriftligt i en resplan och muntligt per telefon. Döm om min förvåning när jag öppnade e-posten nyss och han meddelade att han befann sig Paris. Någon ordning får det vara tycker jag.
...
...
...
Jag blev avbruten i skrivandet av maken som kallade på uppmärksamhet genom Skype och jag fick svar på min undring. Han måste vara, eller hade varit när han skrev,  desorienterad, förvirrad och allt möjligt annat. Han var i Dehli, inte Paris. Han skyllde på värmen så jag tror det är bra att han kommer hem nu.


           Dehli   

Kommentarer
Postat av: Christina

Godkväll=)

Ja ja, Dehli eller Paris....Han är ju inte på månen i alla fall...

Trevlig kväll=)

2009-09-29 @ 19:40:13
URL: http://www.hemsida.net/christina/
Postat av: Ingalill

... och han kom ju hem i alla fall...

2009-09-30 @ 14:20:05
Postat av: Nattis

Ja det är ju ingen skillnad alls på Dehli och Paris :)

2009-10-02 @ 02:21:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Ingalill

Just det, så man förstår att det är svårt att veta var man är.

2009-10-02 @ 07:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0