2/8 Inbrottssäkert?

Låset på min dörr fungerar inte. På insidan alltså. Det finns ett litet vred under handtaget och det går inte att vrida på. Man kan läsa en kort information vid dörren om hur man säkrar låset så ingen kan komma in från utsidan, man ska vrida på vredet. Nu får jag sova osäkrat och därför har jag vidtagit åtgärder. Jag har hängt mitt paraply på handtaget så om någon trycker ner det ramlar paraplyet i golvet och jag vaknar. Frågan är bara om det är bra eller dåligt. Det kan jag i så fall berätta om i morgon. Eventuellt. God natt.


Kommentarer
Postat av: A-K

JAg hoppas inte det är samma hotell William och jag skall bo på i oktober. Då kan du hälsa dem att vi tyvärr får lämna återbud för vi har inget paraply.

2010-08-03 @ 20:11:02
Postat av: Ingalill

Upptäckte att handtaget på insidan inte rörde sig när man tryckte ner det på utsidan. Osis.

2010-08-04 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0