8/8 Projektarbete

Eftersom jag älskar att gräva fick jag hitta på ett projekt i trädgården. Jag ska anlägga en grusgång i gräsmattan. Nu är det inte så mycket av varken gräs eller matta att tala om och det passar därför utmärkt. I dag började jag med att skala av "gräset" från jorden. Svetten rann och min nystrukna vitskjorta blev smutsig men vad gjorde det? Jag njöt. Nu hoppas jag att arbetet kommer att vara i åtminstone en vecka.

                                  

                             


Kommentarer
Postat av: Ulla

Oj oj oj!

Tänk om man bara hade en 100 del av all din energi!

Men vit skjorta hör väl inte hemma här?

2010-08-08 @ 20:41:29
Postat av: Ingalill

Jag tyckte det var en tilltalande klädsel just den dagen. Numera är skjortan vit med bruna fläckar men så är det att vara grävare.

2010-08-09 @ 08:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0