14/8 Gräv där du står


Nu har jag grävt och skalat bort allt gräs på den blivande gången.
Så småningom ska den bli täckt med grus.




Eftersom jag älskar att gräva i jorden, ju djupare desto bättre, kände jag mig rastlös när jobbet var klart. Vad skulle jag hitta på? Kom inte på något nytt projekt så där på stört så jag kastade mig desperat över skyffeln och grävde där jag stod helt enkelt. Det blev några skyttegravar.



En sektion av spaljén var i vägen så den ryckte jag upp och kastade åt sidan.


Att fylla igen hålen är inte lika kul som att gräva ur så vi får se hur det hela slutar. Eventuellt går jag över till grannen och gräver en vallgrav eller två.


Kommentarer
Postat av: Nattis 2.0

Men oj vad du grejar då! Hmmm, får ta och titta in och spana på det där nästa gång jag går förbi!

2010-08-18 @ 20:10:50
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter
Postat av: Ingalill

Ja, här händer det saker. Kan säga att det grävs ohämmat just nu men inte av mig.

2010-08-19 @ 07:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0