23/1 Change your lifestyle

I dag har jag fått ett mejl med ett erbjudande:

Hallo there! Is there something that you want to change in your lifestyle?


Och det finns det väl alltid. Annonsören undrar om jag är orolig för relationen med min flicka. I så fall kan "han"  hjälpa mig.
Hm, flickan. Häromveckan såg jag ett program där en kvinna kallade sina bröst för just "flickorna" och jag har ju två så det var inte dem som jag möjligen var orolig för. Jag fortsatte att läsa.

Jag kommer att uppnå 'jag vet inte vad' i relationen med vilken flicka som helst om mitt verktyg är stort nog att tillfredsställa hennes fantasier.  Mina relationer med flickor fungerar som de ska tycker jag. Ingen har klagat i alla fall. "Han" påstår att mitt verktyg i dessa relationer kan bli större på alla håll på mindre  än sex månader - om jag äter deras piller vill säga. Det måste vara munnen som avses  för när jag umgås med flickor brukar vi prata oavbrutet tills käkarna går ur led.



Sedan blir det värre. Om jag tar några piller om dagen kommer hela jag att bli både längre och bredare för 150 dollar. 
Betala tusen spänn för att bli bredare? Här ligger en hund begraven.  

Hurry up to get it now!

Sist följde en bild på mannens genitalier i genomskärning. Jaha, mejlet var inte ens till mig. Men efter jag kontrollerat saken var det faktiskt det.  Där ser man, jag gick miste om "a changed lifestyle" där. I alla fall en som kostar en tusing.


 

 



























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0