4/1 Högerskoligan

När jag var i stan för några veckor sedan kom jag på en fantastisk idé. Om man snor en eller några av vänsterskorna som är placerade utanför skoaffärerna finns det säkert en butik någonstans som har ställt ut de högra. Vilken affärsidé! Alternativt: Vilken kreativ inledning på den kriminella banan!



Precis när jag börjat planera kuppen lite mer i detalj har någon stulit, inte bara skorna, utan hela idén! Jag tror att jag skulle kunna ha gjort något stort av de där skorna. Om jag kallar mig högerskoligan i stället för vänster finns det kanske en liten chans att jag kan stövla in i branschen. Jag har inte gett upp hoppet än.


Kommentarer
Postat av: Nattis 2.0

Tydligen har de högerskor ute i Danmark...

Det får bli en dagstur eller två där så har man fullt par sen!

Postat av: Ingalill

En strålande idé, eller hur?

2010-01-08 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0